5/5 - (1 امتیاز)

محله قاضی کوی یا کادیکوی، در بخش آسیایی استانبول و در امتداد دریا واقع شده است. تاریخ کهن کادیکوی به آن هویت منحصر به فردی می‌دهد. با این حال امروزه این محله به یکی از لوکس ترین محله های استانبول تبدیل شده است به طوری که در 25 سال اخیر به عنوان یکی از رو به پیشرفت ترین مناطق استانبول به حساب می آید چرا که در مدت کوتاه به یک محله مدرن و پر رفت و آمد تبدیل شده است. قاضی کوی یک محله متوسط است که شب ها به خواب می رود و از نظر آرامش برای سکونت مناسب است.

قاضی کوی محل رفت و آمد بسیاری از گردشگران و مسافران ایرانی است. مراکز خرید این محله قیمت مناسبی دارند و سه‌شنبه بازارهای این قاضی کوی همواره مورد استقبال قرار می گیرد. جاذبه های دیدنی و تاریخی این محله شامل کلیسای مسیحیت قرن 5ام، یادبودهای سربازان انگلیس و فرانسوی، خیابان خرید بگهاد در فنر باغچه، ایستگاه 110 ساله مترو حیدرپاشا می باشد.

خیابان بهاریه و خیابان بغداد استانبول در محله کادیکوی قرار دارند و به عنوان لوکس ترین و زیبا ترین خیابان های استانبول شناخته می شوند. مراکز خرید و بوتیک ها در کنار رستوران ها و کافه های شیک این خیابان ها را به مقصدی برای بسیاری از توریست ها و گردشگران تبدیل کرده است.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط