5/5 - (1 امتیاز)
با توجه به اینکه خرید خانه در قبرس شمالی یک تصمیم مهم و هزینه بره، ما میخواهیم به شما ۵ روش رو بگیم که شما بتونید یک خرید مطمئن و یک سرمایه گذاری امن را داشته باشید.

۱. وضعیت قانونی خانه

یعنی شما باید از نظر اسناد اعتباری خونه و سندهایی که شما میخواید امضا کنید همه رو به صورت کاملا دقیق بررسی بکنید تا از قانونی بودن و اعتبار اون واحد اطمینان کامل داشته باشید.

۲. ارزش ملک

نکته بعدی در مورد ارزش ملکه، وقتی شما واحدی رو میخواید خریداری کنید باید به مساحت، سال ساخت، نهوه نگهداری و یک سری از پارامترهای دیگه توجه کنید.

۳. موقعیت جغرافیایی ملک

شما باید بیاید موقعیت جغرافیایه ملکی که دارید خریداری میکنید رو بررسی کنید و از همه مهمتر دسترسی هایی که شما به امکانات شهر دارید مثل مدارس، فروشگاه ها و بیمارستان ها دارید هم باید برای شما ایده آل باشه.

۴. بررسی ساختمان و تخمین واحد

نکته بعدی بررسی ساختمان و تخمین واحد است یعنی شما میتونید با بررسی تاریخچه تعمیراتی که در واحد انجام شده و گواهی های اتمام بنای واحد بتونید از تعمیرات گذشته و هزینه هایی که شاید شما بخواید در آینده برای واحد هزینه کنید بررسی بکنید و یک واحد با کمترین هزینه برای خودتون انتخاب کنید.

۵. انتخاب مشاورین متخصص و معتبر

شما باید به دنبال مشاورین با دانش و معتبری باشید که هم شناخت کامل از منطقه دارند و هم میتونند در صداقت کامل با شما صحبت کنند.

 

 

برای اطلاعات بیشتر با شمارهای زیر درتماس باشید یا دایرکت پیام بدید:

+90 533 851 15 20
+90 539 101 0008

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط