5/5 - (1 امتیاز)

نکات مهم خرید ملک در ترکیه

هدف از خرید ملک

هدف خودتون از خرید ملک را مشخص کنید. افراد با انگیزه‌های مختلفی اقدام به خرید خانه در ترکیه می‌کنند، ممکن است قصد شما صرفا سرمایه‌گذاری باشد یا برای زندگی و کار اقدام به خرید ملک کنید. این که شما بدانید برای چه هدفی این کار را انجام می‌دهید باعث بهبود نتایج می‌شود. اگر برای سرمایه‌گذاری ملک‌خرید، باید بدانید که پیش خرید واحدها می‌تواند بسیار سودآور باشد.

قبل از خرید ملک

قبل از خرید ملک اطلاعات کامل در ارتباط با پروژه ها قیمت و میزان بودجه لازم برای خرید ملک در ترکیه را تحقیق کنید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. تقریبا تمامی شهرها در ترکیه امکان پیش خرید ملک را دارند، استانبول از سودآورترین شهرها برای این نوع سرمایه‌گذاری است.

اگر قصد خرید خانه در ترکیه را دارید به عنوان یک فرد خارجی برای خرید ملک در این کشور باید به نکات زیاد و مهمی توجه کنید. مسائل حقوقی و قوانین ترکیه، انتخاب بهترین ملک، انتخاب مشاوره املاک جهت راهنمایی صحیح، آماده سازی جهت فرآیند خرید خانه از جمله مهم ترین نکاتی هستند که باید توجه کافی داشته باشید.

اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه با خرید ملک

اگر برای اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه ملک می‌خرید باید بدانید برای دریافت پاسپورت ترکیه باید 400 هزار دلار آمریکا سرمایه‌گذاری کنید. اگر ارزش ملک خریداری شده کمتر از این مبلغ باشد، شما بعد از ۵ تا ۸ سال، می‌توانید اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید ولی خبر از پاسپورت نخواهد بود.

دسترسی به وسایل نقلیه عمومی

یکی از مهمترین موارد برای انتخاب خونه در ترکیه دسترسی به وسایل نقلیه عمومی است بخصوص در شهرهای بزرگتری مثل استانبول. قبل از خرید ملک درباره موقعیت جغرافیایی محله‌های مختلف و نزدیکی به محل کار دانشگاه مدرسه و مراکز خرید و هر مکان دیگری که مد نظر شماست اطلاعات کسب کنید.

شرکت سرمایه‌گذاری کارگر، مشاور شما در زمینه خرید ملک، راه‌اندازی کسب و کار، گردشگری، اخذ اقامت و پاسپورت و ثبت شرکت می‌باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی برای شما:

خرید ملک در ترکیه 2022 و هزینه های جانبی

هزینه های زندگی در ترکیه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط