5/5 - (1 امتیاز)

صرف نظر از اینکه شما برای یک اجازه کار درخواست خود را از داخل و یا خارج از ترکیه ارائه نمودید، شما نیاز به یک قرارداد کار و یا پیشنهاد کاری خواهید داشت. لذا هنگامی که مدارک و اسناد شما و کارفرمای شما تسلیم شده اند باید به اداره MLSS برسند. از این رو پروسه زمانی بررسی پرونده شما ظرف مدت ۹۰ روز به طول خواهد انجامید. اگر درخواست شما مورد تایید قرار گرفت، باید فرد به صورت حضوری به کشور ترکیه مراجعه نماید و ویزای کار و اجازه دریافت گذرنامه خود را مهر و تایید نماید.

در مطلب قبل در مورد انواع ویزا کار ترکیه صحبت کردیم که خواندن آن اکیدا توصیه می شود : ویزای کار ترکیه و بررسی شرایط آن – قسمت اول

اجازه کار در ابتدا برای یک دوره یکساله صادر می شود. اگر شما نیاز به تمدید مجوز کار خود دارید باید برای تمدید در عرض ۴۵ روز، اجازه اقامت کار شما در آخرین لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه موجود و بر اساس آن درخواست خود را صادر نمایید.

هزینه درخواست ویزای کار ترکیه 2022

  • ویزای کار موقت یکساله : 615.20 لیر
  • ویزای کار دائم : 615.70 لیر
  • ویزای کار مستقل : 6152.70 لیر

هزینه کار اقامت ترکیه برای کلیه ویزاهای کاری 72 لیر می باشد.

اجازه کار تمدید شده شما به مدت ۲ سال تمدید خواهد شد و اعتبار خواهد داشت. در صورتی که شما مجدد پس از مدت دو سال نیاز به تمدید آن داشته باشید و تمام موارد فوق الذکر را دارا بودید، این بار برای شما به مدت سه سال تمدید خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط