5/5 - (1 امتیاز)

قبرس گردی با کارگر استیت
این بار در کلیسای بلاپایس گیرنه

 

سلام من آرش هستم امروز قراره با یک تعطیلات در جزیره جذاب با من همراه باشید.

منطقه بلاپایس پر از کافه ها و رستوران های بسیار بسیار جذاب و دیدنیه. همونطور که امروز با هم میبینیم توریست زیادی برای بازدید از منطقه بلاپایس به اینجا میاد.

اینجا محوطه کلیسا هست امروز اومدیم این کلیسای بلاپایس گیرنه رو به شما نشون بدیم. اما امروز که دارم اینجا راه میرم اون حس و انرژی مثبت رو از این منطقه تاریخی میتونم درک کنم. امیدوارم که یک روزی شما هم اینجا باشید و این چیزی که میگم و این حسی که دارم رو شما هم حس کنید.

 

 

در کل قبرس به بناهای تاریخیش معروفه، همونطور که میبینید توریست ها از تمام دنیا برای بازدید از این بناهای تاریخی به قبرس میان.

کلیسای بلاپایس که ما در اون حضور داریم مربوط به قرن ۱۳ میلادی بوده و یکی از جاهای بسیار بسیار تاریخی و دیدنیه که میتونید حتما بیاید بازدید کنید.
Bellapais Abbey

تا جایی که نویسنده بریتانیایی لارنس دورل تو یکی از کتابهاش نوشته که اگر به قبرس سفر میکنید حتما به کلیسای بلاپایس سر بزنید یکی از مکان های بسیار دیدنی قبرسه!

این کوههای منطقه بلاپایس یک انرژی و زیبایی خیلی خاصی داره و من دارم لذت میبرم فکر کنم شما هم همینطور.

این کلیسای اصلی هست و مربوط به قرن ۱۳ هست و بنای بسیار زیبایی داره. چند نفری هستند که آرزومه بیان بشینن تو این اتاق کنار من اعتراف کنن ولی ندونن که من اونجام کاشکی میشد اینجا باشن 🙂

این بالا یک منظره فوق العاده ای از دریا داره که میتونیم با هم ببینیم. اینجا که من واستادم پشت بام کلیسا هست که سمت چپ من دریا رو میتونید ببینید و سمت راستم کوههای گیرنه رو میتونید مشاهده کنید.

اگر شما بخواین یک روز تو جزیره خوش بگذرونین یکی از جاهای دیدنی که میتونین انتخاب کنین کلیسای بلاپایس هست پر از رستوران های خوب و کافه های خوب.

تو این منطقه چندتا رستوران و کافه داریم ولی اون رستورانی که من دوستش دارم اینجاست. اینجا بخاطر ویویی که داره واقعا هر غذایی به آدم میچسبه.

طرح این صندلی ها متفاوته و فکر نمیکنم کسی تو قبرس همچین صندلی هایی دیده باشه و این درخت یکی از جاذبه های این رستورانه چرا؟ چونکه اونا به چشم ضخم اعتقاد دارند.

من فکر میکنم تو بشینیم ویو بهتری داشته باشیم. من امروز تصمیم گرفتم که ماهی این رستوران رو انتخاب کنم ظاهرش که به نظر خوبه! خوردن ماهی همیشه سخته ولی من سختیش رو به جون خریدم مزه خیلی خوبی داره حتما امتحان کنید.

خوبی که این رستوران داره اینه که زمانیکه غذا میخورید میتونید از منظره بی نظیر اینجا استفاده کنید. هم اینکه میتونید از نمای زیبای شهر گیرنه لذت ببرید و هم اینکه دریا رو میتونیم ببینیم.

اینم از بلاپایس گیرنه، به نظر من که خیلی قشنگ بود امیدوارم که شما رو در قبرس ببنیم، بدرود

+90 533 851 15 20

+90 539 101 0008

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط