5/5 - (1 امتیاز)

قبرس گردی با کارگر استیت
این بار پر از هیجان
فستیوال موتور هارلی 2022
دوست دارید شما هم تجربه کنید؟

+90 533 851 15 20

+90 539 101 0008

چیزی که باعث میشه من عاشق اینجا (قبرس شمالی) بشم چجوری بگم، مردمش، آب و هواش، زیبایی هاش، طبیعتش و حس خوبش! همه اش واقعا!
– امیر ساوه

 


چیزی که همه مردم وقتی اسم قبرس میاد تو ذهنشون میاد، یه جزیره آروم و خوشگل با آب و هوای خیلی عجیب و خوبه. جایی که قراره بهتون نشون بدم یک قلعه تاریخی یا Castle هست اما قرار نیست توی قلعه رو با هم ببینیم بلکه یک ایونت Event خاص توشه!

خب درست حدس زدید ایونتی که براتون انتخاب کردم فستیوال موتورهای هارلی در Castle! هر سال هوا که خوب میشه این ایونت برگزار میشه و امیدوارم که این هیجانی که اینجا دارم رو بتونم به شما هم انتقال بدم اما کاش که اینجا بودید خیلی باحال تره!

چیزی که الان با دوستم حرف زدم الان میتونم بهش داداشی بگم و باهاش رفیق شدم. یه چیز جالب اینه که شرکت کننده های قبرسی این ایونت هم از شمال قبرس هستند و هم از جنوب قبرس و اینجا همه دور هم جمع میشن و همشون هم موتورهای هارلی دارند.

عضویت در گروه موتور سوارها خیلی هم سخت نیست فقط کافیه وقتی میبینشون بهشون لبخند بزنید! همونجا عضو گروهشون میشید اصن قبرس اینجوریه و شما همه جا با یه لبخند با همه دوست میشید. این حس خوب یعنی همه جای قبرس!

 

توصیه میکنیم این مطلب رو هم ببینید :‌

قبرس گردی با شرکت سرمایه گذاری کارگر : شهر فاماگوستا

 

اینجا غرفه تتو و پیرسینگ هم هست و همه چی اینجا هست و اگر کسی بخواد عضو بشه همین الان میتونه با تمام امکانات بره و عوض یکی از این گروهها بشه با هم دیگه برن خوش بگذرونن. این بشکه هایی که حالت میز داره همه رزرو شده و اسم داره و اسامی به صورت مخفف نوشته شده و هرکسی جاش مشخص شده و فستیوالی نیست که هر کسی همینطوری بره بلکه همه چی با نظم مشخص شده.

موزیک های زنده این فستیوال رو میتونید ازش لذت ببرید و واقعا حرفه ای هستند حتی کنسرتهای خیابونی که این باعث زیباتر شدنه فستیوال میشه!

از همه جا میان برای این فستیوال به عنوان مثال ایران، ترکیه، آلمان، روسیه، قبرس و …

یکی دیگه از جاذبه های این فستیوال اینه که هارلی دیویدسون از خیلی از اتومبیل ها گرونتره و ترکیبی از کلاسیک و مدرن هست. بعضی از این موتورها تا ۱۵۰ هزارتا قیمت دارند. یک حس عجیبیه که عزیزانی که این موتورها رو دارند لایف استایل یا سبک زندگی بسیار جالبی دارند. آدمهایی که عشقشون این موتورهاست و مثل هم هستند و سلایق مشترک دارند و دوست دارند دورهم جمع بشن و در این مورد با هم صحبت کنند زندگیشونه و عشق!

تا یه گردش دیگه با کارگراستیت در جزیره خدا نگهدار!

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط