5/5 - (1 امتیاز)

به گفته روزنامه های اعتماد،خراسان و مهر قبرس شمالی ارائه دهنده بهترین قیمت مسکن در مدیترانه و انتخاب مناسب برای سرمایه گذاری با توجه به شرایط اقتصاد ایرانیان پیش بینی شده است.

روزنامه اعتماد - قبرس شمالی بهترین قیمت در مدیترانه

به گفته روزنامه اعتماد، قبرس شمالی ارائه دهنده بهترین قیمت‌ها در میان کشورهای مدیترانه‌ای است. قیمت املاک قابل خرید در مناطق ساحلی از ۴۰ هزارپوند برای آپارتمان و ۱۰۰ هزارپوند برای ویلا آغاز می‌شود.

سرمایه گذاری مسکن در قبرس شمالیبه گفته برخی از کارشناسان این حوزه، بسیاری از سرمایه گذاری‌های بازار مسکن به سمت کشورهای دیگر رفته، از جمله قبرس شمالی که نیمی از خریداران پیش فروش ملک برای سال‌های ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۶ ایرانی هستند.

برخی از فعالان بازار مسکن معتقدند قیمت مسکن تا پایان سال افزایشی کم تر از تورم داشته باشد. اما به دلیل کاهش تولید مسکن طی چند سال گذشته به دلیل کمبود عرضه اثرات قیمتی کاهش تولید مشخص می شود. البته تمام این موارد در حالی است که اتفاق خاصی در عرصه سیاسی رخ ندهد.

به گزارش مهر، به گفته این گروه از کارشناسان اقتصاد مسکن به دلیل شرایط سیاسی کشور هیچ پیش بینی اقتصادی قاطعی را نمی توانند بیان کرد و در شرایط فعلی به دلیل ریسک‌های مختلف سیاسی و دخالت‌های نا‌به‌جای مدیریت در سطح اقتصاد پیش‌بینی‌ها با عدم قطعیت زیادی همراه است.

در این سایت به رشد سالیانه قیمت ملک در قبرس شمالی اشاره کرده و نوشته است:
رشد سالیانه سرمایه‌گذاری خرید ملک در قبرس شمالی حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد بوده و بیشتر در مورد املاک پیش فروش شده صادق است.

گروه سرمایه گذاری کارگر

+90 533 851 15 20

+90 539 101 0008

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط