4.8/5 - (16 امتیاز)

رتبه کشور قبرس شمالی در زمینه مالیات کمتر است و این یعنی این کشور در زمینه‌های مالیاتی تعرفه‌های خوبی دارند.

این کشور در زمینه آب و هوا و جذب توریستی بسیار قدرتمند ظاهر شده است به طوری که رتبه ۷ در دنیا در زمینه جذب توریسم را دارد.
اینطور که شواهد نشان می‌دهد صنعت توریسم در کشور قبرس شمالی به طور دوره‌ای تعیین می‌شود و این کشور دارای یک فضای درآمد خوب است.
رشته‌های وکالت و حسابداری از کشور قبرس شمالی از رشته‌های رتبه دار و پر سود محسوب می‌شود که رتبه کشور قبرس شمالی را افزایش داده است.

خدمات مالی در کشور قبرس شمالی نیز رتبه خوبی دارد به طوری که افراد در زمینه‌های مالی می‌توانند سود خوبی به خود اختصاص دهند.

این کشور از نظر جغرافیایی نیز رتبه خوبی دارد به طوری که سبب شده است فعالیت‌های تجاری بهتر شود این کشور دارای زیبایی‌های بسیار دل انگیزی است به طوری که سبب شده است افراد از طریق دریا نیز به کشور قبرس شمالی سفر نمایند.

این کشور میزان جرم و جنایت را به حداقل رسانده است به طوری که بانوان برای زندگی در کشور قبرس شمالی هیچ مشکلی نخواهند داشت. این کشور در یک فضای رقابتی رشد خوبی کرده است.
نیروی کار و متخصص در کشور قبرس شمالی آینده درخشانی دارد.

وضعیت کار در کشور قبرس شمالی در این کشور خوب است به طوری که نرخ بیکاری در حدود ۳ درصد است. این در حالی است که کانادا دارای ۸ درصد نرخ بیکاری و انگلستان ۹ درصد بیکاری دارد.
این کشور در زمینه نفت و گاز هم توانسته به رتبه خوبی برسد به طوری که در ده سال آینده در لیست ثروتمندترین کشور‌های منطقه قرار می‌گیرد.

 

مشاوره و سرمایه گذاری مسکونی و تجاری در کشور زیبای قبرس شمالی

برچسب ها
#قبرس شمالی

پست های مرتبط