5/5 - (1 امتیاز)

در ادامه معرفی و آشنایی با انواع خوابگاه های دانشجویی در ترکیه که با خوابگاه دولتی آشنا شدیم و هزینه های مسکن دانشجویی را بررسی کردیم به معرفی سایر خوابگاه ها میپردازیم.

به شما توصیه می‌کنیم مطلب انواع خوابگاه دانشجویی در ترکیه – قسمت اول را مطالعه نمایید.

خوابگاه دانشجویی وقفی

خوابگاه‌های وقفی (واکف) در ترکیه همانطور که از اسم آن پیداست،‌از راه خیریه ساخته شده‌اند. این خوابگاه‌ها یک محل اقامت دانشجویی تحت نظارت اوقاف مذهبی ترکیه (یک سازمان شناخته شده مذهبی و خیریه در ترکیه) هستند. خوابگاه‌های واکف از دانشجویان ترکیه و دانشجویان خارجی حمایت می‌کنند.
آپارتمان‌های دانشجویی واکف در ۳ استان ترکیه شامل استانبول، آنتالیا و ایزمیر در دسترس است.

خوابگاه دانشجویی خصوصی

این خوابگاه یک محل اقامت برای دانشجویان است که توسط شرکت‌های خصوصی در ترکیه اداره می‌شود و راحتی و آرامش را برای ساکنانش فراهم می‌کند.

مسکن جوانان در ترکیه

مسکن جوانان، آپارتمان‌هایی برای جوانان در ترکیه هستند. امکان اقامت در مسکن جوانان برای دانشجویان بومی و خارجی که در ترکیه تحصیل و کار می‌کنند وجود دارد. این نوع خوابگاه‌ها در ترکیه بسیار محبوب هستند. فاتح Fatih، آکسارای Aksaray و تکسیم Taksim از مناطق پرجمعیت در استانبول هستند که در آنجاها مسکن جوانان وجود دارد.

جهت آشنایی بیشتر، معرفی محله‌های استانبول توسط شرکت سرمایه گزاری کارگر را مطالعه نمایید :
معرفی محله های استانبول

خوابگاه‌های دانشجویی خصوصی در میان انواع اقامت دانشجویی در ترکیه بهترین است. از مزایای این نوع خوابگاه‌ها سرو وعده‌های غذایی، شامل صبحانه (رایگان) و نهار و شام می‌باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط