5/5 - (1 امتیاز)

شناسنامه:

برای بردن حیوان خانگی به ترکیه مانند سگ و گربه و … در مرحله اول نیاز به شناسنامه حیوان دارید. برای گرفتن شناسنامه باید به دامپزشکی مراجعه کنید و نسبت به دریافت اون اقدام کنید. شناسنامه حیوان شامل مشخصات حیوان شما از جمله نام، سن و نژاد میباشد. در صورتی که شناسنامه حیوان خانگی شما ایرانی نباشه، برای خروج اون از مرز باید مبلغی تحت عنوان هزینه ی گمرک پرداخت کنید.

گواهی سلامت:

حداقل 14 روز قبل از سفر واکسن های ضروری حیوان خانگی تون رو تزریق کنید. سپس مدارک تزریق واکسن رو به اداره ی دامپزشکی ارائه کنید تا مجوز خروج از کشور رو برای حیوان شما صادر کنند. در غیر این صورت ممکنه سفر شما با مشکل روبه رو بشه.

میکروچیپ:

میکروچیپ ها ریزتراشه هایی هستند که زیر پوست حیوانات کار گذاشته میشه. این قطعه ی بسیار ریز که توسط دستگاه های مخصوصی خونده میشه شامل کدی 10 رقمیه که به نوعی کد شناسایی حیوان محسوب میشه. اطلاعاتی نظیر مشخصات هویتی صاحب حیوان، اطلاعات تماس و نیز مشخصات خود حیوان بر روی میکروچیپ ها ثبت میشه.

سپس مدارک تزریق واکسن را به اداره دامپزشکی ارائه کنید تا مجوز خروج از کشور برای حیوان شما را صادر کنند. در غیر اینصورت ممکنه سفر شما با مشکل رو به رو بشه!

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط