4.8/5 - (15 امتیاز)

کشور قبرس شمالی از سال‌های گذشته تا به امروز برای جذب سرمایه‌گذارهای خارجی نرخ مالیاتی را به نسبت سایر کشور‌ها بسیار کمتر نگه داشته است به این ترتیب افرادی که قصد مهاجرت به کشور قبرس شمالی را دارند با توجه به تعرفه ارزان مالیاتی این کشور قطعاً می‌توانند از مزیت‌های مختلفی نیز استفاده نمایند.

این کشور دارای امنیت بسیار زیادی است و این موضوع نیز به نوبه خود در جذب مهاجر بسیار کمک کننده بوده است. بسیاری از شرکت‌های خارجی و انگلیسی زبان برای فرار از مالیات به کشور قبرس شمالی پناه می‌برند.

در نظر داشته باشید که این کشور دارای قوانین مشابه با انگلستان است.

در حال حاضر مهمترین منبع درآمدزایی در کشور قبرس شمالی توریسم است. این کشور دارای آب و هوای مدیترانه‌ای است که حداقل ۸ ماه از سال را به جذب توریسم اختصاص می‌دهد.

کشور قبرس شمالی

این کشور به قاره اروپا و آفریقا و آسیا متصل است و این موقعیت استراتژیک کشور قبرس شمالی سبب شده است که اقتصاد قبرس شمالی به نسبت سال‌های گذشته رشد ۳۶ درصدی داشته باشد.

در این کشور حمل و نقل ارزش خاصی دارد به طوری که اغلب شرکت‌های حمل و نقل دریایی که در این جزیره فعال هستند برای خود درآمدزایی جداگانه دارند.

بخش تولید در کشور قبرس شمالی رشد ۴۱ درصدی به نسبت سال‌های گذشته داشته است. کالاهایی که در کشور قبرس شمالی تولید می‌شود هر یک دارای استانداردهای اتحادیه اروپا هستند به طوری که صادرات می‌تواند به کشور‌های اروپایی بدون پرداخت مالیات صورت بگیرد.

در این کشور شرکت‌های مونتاژ و بسته‌بندی محصول نیز دارای شرایط مخصوص به خود هستند.

بحث ساخت و ساز املاک در اقتصاد قبرس شمالی نیز از دیگر بخش‌های مهم محسوب می‌شود که در چند سال گذشته همزمان با بحران‌های اقتصادی جهان شکل گرفته است.

در این کشور پروژه‌های ساختمانی سهم بزرگی در اقتصاد کل دارند. وضعیت اقتصاد کشور قبرس شمالی به نسبت سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است افرادی که مهاجرت به کشور قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت را انتخاب می‌کنند اغلب به درآمد مالیاتی خوبی دست می‌یابند اینطور که شواهد نشان می‌دهد این کشور در زمینه نفت و گاز نیز رتبه خوبی دارد و یکی از بخش‌های درآمدزا در کشور قبرس شمالی محسوب می‌شود.

 

بهترین و با تجربه ترین مشاوران و کارشناسان امور سرمایه گذاری و مهاجرت با کارگر استیت

پست های مرتبط