4.9/5 - (10 امتیاز)

آشنایی با شهر فاماگوستا

فاماگوستا بعد از پایتخت کشور (لفکوشا)، و شهر ساحلی گیرنه بزرگترین شهر کشور قبرس شمالی می باشد. فاماگوستا دارای اهمیت خاصی از جهت دارا بودن دانشجو در سراسر کشور میباشد. جمعیت شهر 40 هزار نفر و جمعیت دانشجو 22500 نفر می باشد که این رقم موقعیت بسیار خوبی را برای سرمایه گذاران و کسانی که به دنبال درآمد و سرمایه گذاری به ارز قدرتمند پوند انگلستان فراهم می کند. همچنین سرمایه گذاری در املاک تجاری از طریق تامین نیاز دانشجویان و خانواده دانشجویان با توجه به نیاز های موجود، زمینه خوبی برای سرمایه گذاری فراهم گردیده است.

منطقه اسکله به ویژه محدوده مخصوصی که به لانگ بیچ معروف است دارای پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری در زمینه خرید ملک، آپارتمان و زمین در فاماگوستا می باشد. با توجه به اعلام عوامل دولتی و آنالیز بازار در منطقه لانگ بیچ در طی 36 ماه اخیر شاهد افزایش 100 درصدی املاک در کل منطقه هستیم.

با توجه به رشد ارزش قیمت ارزهای قدرتمند از تابستان سال 95 تا تابستان 98 به میزان 400 درصد، به طور کل ارزش سرمایه گذاری املاک برای ایرانیان در بازده سه سال حداقل (400 +100 = 500) درصد یعنی 5 برابر افزایش داشته است.

مراکز مهم در تور فاماگوستا

دیوار محافظ ساحلی : در نقطه شروع فاماگوستا در قبرس، در کنار ساحل یک دیوار بزرگ و بلند وجود دارد. باستان شناسان در مورد این دیوار این گونه تحلیل کرده اند که این دیوار جهت محافظت از شهر در مقابل بیگانگان ایجاد شده است.
مسجد لالا پاشا و میدان نامیک کمال : قدم زدن در کوچه پس کوچه های شهر فاماگوستا لذتی خاص دارد. یک مسجد در این شهر است که پیش از این کلیسا بوده و مسجد لالا پاشا نام دارد. از دیگر نقاط دیدنی شهر که در پیاده روی می توان از آن دیدن کرد، میدان نامیک کمال است.
مرکز خرید سیتی مال : در مقایسه با دیگر شهرهایی که در قبرس شمالی هستند، شهر فاماگوستا در قبرس مدرن تر بوده و در آن مراکز خرید بسیار زیاد و متنوعی دیده می شود. مرکز خرید سیتی مال از جمله بزرگترین فروشگاه هایی است که در قبرس شمالی است و در این شهر ساخته شده است. این مرکز خرید در فاصله نزدیک به جاده شهید ابراهیم کاظم قبرس قرار دارد.
منطقه حفاظتی کارپاز: یک منطقه حفاظتی بسیار ارزشمند در کارپاز قرار دارد که در نزدیکی شهر فاماگوستا است. در این منطقه حفاظتی می توان گونه های جانوری و گونه های گیاهی قبرس را مشاهده کرد که دیدن آن ها برای گردشگران بسیار لذت بخش می باشد.

 

خرید ملک در شهر فاماگوستا با تیم مشاوران املاک کاگر .

برچسب ها
#شهر #فاماگوستا

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط